Home
Contact Promotie Winkelwagen
Producten
  Telefonie
  DVB-T
  Computer
  Multimedia
  Foto - Camcorder
  Gaming
  DJ - Zone
  Electronics
  Health & Care
  Gadgets
  Magic the Gathering
  Nieuwe Items
  Cadeaubon
  Opruiming
  Bonuspunten
 
Extra
  Contact
  Promotie
  Nieuwsbrief
  HDMI & USB
  DVB-T Info
  FAQ
  Links

 

 

 

  FAQ  
Bestel & Betaal

  • Wie kan goederen bestellen bij TonePhone ?
-     TonePhone verkoopt zowel aan particulieren als aan bedrijven !

  • Zijn de getoonde prijzen incl. BTW, Recupel - Bebat ?
-     Al onze prijzen zijn incl. BTW, Recupel - Bebat !

  • Wat is Recupel - Bebat ?
-    Recupel : De vzw Recupel werd opgericht door de fabrikanten en invoerders van elektrische en elektronische apparaten met de steun van de gewestelijke overheden. Haar opdracht bestaat erin de inzameling, sortering, verwerking en recyclage van Afgedankte Elektrische en Elektronische Apparaten (AEEA) in België te organiseren. Het systeem trad in werking op 1 juli 2001. De inzameling gebeurt in nauwe samenwerking met de handelaars en met de gemeenten en intercommunales. Op de containerparken staan speciale recipiënten voor AEEA (afgedankte elektrische en elektronische apparaten) ter beschikking van het publiek. Meer info op www.recupel.be .

-    Bebat : De vzw BEBAT (Fonds Ophaling Batterijen) werd opgericht op 21.8.95 in het kader van de Belgische wet van 16.7.93 betreffende de zogenaamde milieutaksen en het amendement op die wet van 7.3.96. De vzw BEBAT is actief sedert 1.1.96 en heeft tot doel alle types gebruikte accu's en batterijen te verzamelen om ze opnieuw een nuttige toepassing te geven. Het systeem moet tevens gefinancierd worden door middel van een inzamel- en recyclagebijdrage (I.R.B.) ten laste van de consument, waarvan het bedrag is vastgesteld op € 0,1239  + BTW per batterij. Meer info op www.bebat.be .

  • Hoe weet ik dat het product op voorraad is ?
-     Bij elk product staat een voorraadindicatie met kleuren :
     
     Voorraad = 0         Voorraad = 1         Voorraad = 2 of meer

  • Kan ik goederen bestellen die niet op voorraad zijn ?
-     Ja, stuur ons een mailtje met de productomschrijving en wij berichten je over de stand van zaken betreffende de voorraad van het artikel ! Het spreekt voor zich dat de levertermijn hierdoor beinvloed wordt !

  • Kan ik ook goederen telefonisch of via e-mail bestellen ?
-     Ja, telefonisch via
-     Ja, e-mail via
       
       


  • Hoe kan ik betalen ?
-     Via overschrijving
-        Via Bancontact / Mister Cash  (geen extra kosten)
-     Via creditcard  (geen extra kosten)
-     Via Paypal  (geen extra kosten)
-     Cash bij afhaling
-     Cash bij levering (bPost PayPack + € 8,00)

    

  • Veilig betalen ?
-     Als online klant wil je de zekerheid dat je veilig kunt betalen.
-     TonePhone werkt samen met MultiSafepay om die zekerheid te bieden.
-    MultiSafepay zorgt voor de veilige afhandeling van je betaling en biedt beveiligingsoplossingen die voldoen aan de strenge veiligheidseisen die opgesteld zijn om een veilig netwerk en beveiliging van data en gegevens te garanderen.

     
-    Meer info over veilig betalen vind u hier.


  • Kan ik mijn order annuleren, hoe en wat kost dit ?
-     Ja, je kan je order annuleren, forward de betalingsmail die je van ons ontvangen hebt met de melding “Annulatie Order”
-    Als je annulatie komt voordat wij de goederen hebben verzonden zijn hier géén kosten aan verbonden. Komt de annulatie nadat we de goederen hebben verzonden, dien je het pakket binnen de 7 dagen na ontvangst retour te sturen. De kosten van verzending en retourzending zijn volledig voor rekening van de koper.

Kortingscode

  • Ik ben in het bezit van een kortingscode, hoe gebruik ik deze ?
-     Indien u wenst gebruik te maken van de kortingscode* kan u vrij kiezen uit de verzending en -betalingsmogelijkheid. Vergeet natuurlijk niet de kortingscode in te vullen in het daarvoor voorziene veld !

* Indien TonePhone vaststelt dat één van de kortingcode's op welke manier ook werd gemannipuleerd, behouden we ons het recht om de verkoop nietig te verklaren !

Bonuspunten

  • Hoe ontvang ik bonuspunten ?
-     Bij elke aankoopschijf van € 10,00 excl. transportkosten ontvangt u 1 Bonuspunt. ( Voor producten in promotie ontvangt u geen bonuspunten ! )
-     Bonuspunten worden pas toegekend 10 werkdagen na de verkoop !
-     De bonuspunten blijven onbeperkt geldig en zijn niet overdraagbaar.

  • Hoe kan ik mijn bonuspunten inruilen ?
-     Bonuspunten kunnen omgeruild worden via de on-line shop, in de categorie "Bonuspunten" vindt u de items die hiervoor in aanmerking komen.
-     U kan de gekozen items in de winkelwagen plaatsen en zo uw Bonuspunten verzilveren.
-     De huidige tarieven voor verzending zijn uiteraard van toepassing.


Leveringen

  • Wanneer ontvang ik mijn bestelling ?
-     Van zodra wij je betaling ontvangen krijg je van ons een bericht van verzending (Order update). Let Wel ! ontvangen we geen betaling binnen de 25 werkdagen vanaf de datum van bestelling dan zal uw order automatisch geannuleerd worden.
-     De levertermijnen zijn 1-5 werkdagen, dit is enkel indicatief en hangt af van de voorraad van het aangekochte product evenals externe factoren zoals bv. stakingen bij de transportmaatschappij, andere...

    

  • Kan ik mijn bestelling ophalen ?
-     Ja, bestellingen kunnen afgehaald worden in Kortenberg op afspraak.

  • Hoe kan ik ter plaatse betalen ?
-        Via Bancontact / Mister Cash
-     Via creditcard : Visa / Mastercard
-     Via Paypal
-     Cash


  • Hoeveel bedragen de verzendkosten ?
-     De kosten voor een Postpakket binnen België zijn afhankelijk van het gekozen product, € 2,00 / € 3,80 / € 4,50 of € 6,00 , (onder rembours + € 8,00).
      In deze prijzen zitten de verpakkings- en transportkosten !
-     De kosten voor een Postpakket buiten België bedragen € 10,00 (geen rembours leveringen)
-     Bij een aantal producten worden er geen verzendkosten aangerekend ! (Uitgezonderd rembours zendingen + € 8,00). Let op het logo :

   


Service & Garantie

  • Heb ik garantie op de aangekochte goederen ?
-     Ja, dit gedurende 2 jaar na factuurdatum (excl. batterijen) tenzij anders vermeld door de fabrikant.

  • Mijn toestel is stuk ! (al dan niet in garantie), wat doe ik ?
-     Neem contact op . Je vermeldt het type toestel en serienummer, je krijgt van ons een retourbon opgestuurd via mail waar alle gegevens op staan.
-     In geval van garantie zal het toestel na herstelling meteen op onze kosten aan u teruggestuurd worden.
-     Buiten garantie vallen de kosten van herstelling, verzending en retourzending volledig voor rekening van de koper. Als de koper het toestel laat herstellen en nadien niet wenst te betalen zal het toestel eigendom worden van TonePhone !

  • Kan ik mijn toestel zelf binnenbrengen ?
-     Ja, dit kan in Kortenberg na afspraak,


Persoonlijke gegevens

  • Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens ?
-     Je persoonlijke gegevens worden enkel gebruikt voor de verwerking van uw bestelling en voor ons klantenbestand.  Geen enkele van deze gegevens wordt aan derden kenbaar gemaakt !


Wettelijke bepalingen over het shoppen op internet

  • TonePhone houdt zich aan alle wettelijke bepalingen zoals deze werden voorgeschreven in de brochure van het ECC (Europees Centrum voor de Consument)
-     Een copie van deze brochure kan je hier downloaden Shoppen op het internet

 

Contact FAQ Alg. voorwaarden Links Veilig betalen